Followers

Wednesday 25 July 2012

Good Review : Kecantikan Bermula dari Dalam

Assalamualaikum,

I nak something yang sangat best. I dah try minum produk ini selama sebulan setengah. Keputusannya sangat AWESOME! yer. Bulan lepas i banyak sangat test,final exam, project paper yang nak diselesaikan sebelum cuti. So i try tanya kawan i, sebab dia ni seorang isteri + pelajar + dalam masa yang sama dia juga berkerja. I tengok kulit & tenaga dia sangat ok. I tanyalah dia.. Nama dia pon Farah, 'Farah u makan apa nampak bertenaga & kulit u sangat cantik., (sedangkan dia adalah seorang yang sangat bz dengan rutin harian dia)

Dia pon perkenalkan produk Shaklee. Dulu ada dengar kawan-kawan sebut Shaklee..Shaklee. Tapi macam tak ambil port. Ok. Sambung cerita..Dia kata dia minum Energizing Soy protein (ESP) dari Shaklee. Ok memandangkan i tau i punya antibody tak kuat + untuk supplement bulan puasa ni, i pon try beli Energizing Soy protein (ESP) tu. Lagi pon Energizing Soy protein (ESP) ni tak memerlukan untuk kita minum banyak air. Contoh macam jamu or supplement lain yang memerlukan banyak air. Sebab Energizing Soy protein (ESP) ini sendiri kandungannya air bukan bahan kimia yang boleh merosakkan badan manusia.

So far, Alhamdulillah antibody i kuat. Macam hari ni i demam + selesema + batuk.. tapi antibody i tak lemah. Kalau tak dulu i dah tersadai  atas katil. Untuk kulit pula, ramai yang memuji kulit i bertambah putih (soya) and nampak anjal (kalau tak dulu kusam sedikit) Alhamdulillah.. I juga akan amalkan selalu sebab ESP ini kerana ia baik untuk ibu mengandung untuk menambahkan susu untuk bayi (akan datang)

Untuk harga Energizing Soy protein (ESP) jangan risau. I dah survey, harga dari Puan Farah ini sangat berpatutan. U'ols boleh pm or email beliau untuk bertanyakan harga produk ini.


Inilah produknya..

credit : Live.Healthy.Young blog



Jadi apa yang anda akan dapat setelah minum ESP ni?

Pelajar dan pekerja atau individu dewasa : As energy booster (kalau minum pagi2 tu. terasa energetic dan tak rasa lapar sangat.. so bonuslah for weight management)

Lelaki : Melindungi dari any disease(heart, cancer etc)

Ibu mengandung : For a healthier pregnancy – well-grown fetus ; less late pregnancy discomfort.

Wanita : Keanjalan kulit… (protein penting kepada mereka yang ingin kulit yang cantik dan ton warna yang sekata. Mereka yang mempunyai bekas jerawat yang berwarna hitam adalah disebabkan kekurangan protien untuk membina sel baru dan menyingkirkan sel mati yang berwarna hitam tersebut).

Ibu yang menyusukan: Menambah dan mengekalkan milk supply ; increase berat badan baby healthily. ESP juga membantu menganjalkan bentuk payudara wanita terutama yang menyusukan anaknya. Semua ibu yang telah mencuba ESP mengakui kebenarannya. Payudara mudah rasa berat jika bayi lambat menyusu atau sesi perahan tertunda. Selain itu payudara tidak mudah lembik atau hilang keanjalan. Namun pengambilan yang konsisten membantu mendapatkan hasil yang terbaik.



Selain itu ada juga ,














dan banyak lagi di  blog Live.Healthy.Young








FOR MORE INFO & CONSULTATION :





Love & Hugs

1 Comments:

eila fazdli said...

eila try gak tp sebln lebih je sbb da mls... huhuhu.. tak nampak sgt la pape pn perubahan.....huhuhu

You may also like this:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

RUMAH KEBAYA MALAYSIA

RUMAH KEBAYA MALAYSIA
'Queen of the day' when you with RKM!